اعتراض ب تاثیر مستقیم 25درصدی معدل کتبی در کنکور 93
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 3920
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

اعتراض ب قانون تاثیر 25درصدی در کنکور
اعتراض به قانونی که امید خیلی هارو واسه رفتن به رشته مورد علاقشون ،نا امید میکنه...

حتما شمام از این خبر حالتون گرفته شده و ساعت ها وشایدم روز ها فکرتونو مشغول خودش کرده.

تصمیمی که امید خیلی هارو واسه رفتن ب رشته و دانشگاه مورد علاقشون ،نا امید کرده.

من امروز این خبر رو خومدم  تصمیم گرفتم ی جا واسه اعتراض ب این قانون ناعادلانه ،بسازم.

تا اگه خدا خواست با یاری بیشتر از 1 میلیون کنکوری، این وبلاگو بصورت ی طومار اعتراضی،

ب گوش مسولین محترم" برسونیم و ایشالا این قانون ناعادلانه رو به حالت سابقش( که تاثیر مثبت معدل بود

بجای تاثیر مستقیم) برگردونیم.

از همه کنکوری ها تقاضا میکنم این وب رو هر جا که میتونن ، تبلیغ کنن ،هرچی که تعداد ،افراد طومارمون بیشتر

باشه، نفوذمون واسه عوض کردن این تصمیم،بیشتر میشه.درضمن من هیچ ادعایی واسه مدیریت وب ندارم.همه

میتونن تو نوشتن مطالب وبلاگ (طومار)سهم داشته باشن.ما باید این قانون ظالمانه رو عوض کنیم و

اگه خدا بخواد میتونیم.

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت7:50---6 خرداد 1395
خدااز هیچ کدومشون نگذره گند زدن به زندگی و اعصاب ما...اینطور شه بدبختیم رسما

زهرا
ساعت7:49---6 خرداد 1395
خدااز هیچ کدومشون نگذره گند زدن به زندگی و اعصاب ما...اینطور شه بدبختیم رسما

ﻣﺤﺪﺛﻪ
ساعت22:53---1 تير 1394
ﻣﮕﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻪ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﺗﺎﭼﻊ ﻗﺩﺁﻗﺎﻣﻦ ﻣﺮﯾﺾ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻌﺪﻟﻢ ﺷﺪﻩ ۱۴ ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﯾﻨﯼ ﺑﺎﻃﻠﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺪﺍﺍﺯﺕ ﻧﮕﺬﺭﻩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺳﻨﺠﺶ ﻧﮕﺬﺭﻩ

سارا
ساعت9:30---20 شهريور 1393
احتیاج به طومار نیست یه جا مثل فیسبوک باید فراخوان داد تا توی یه روز معین همه با هم بریم دیوان عدالت اداری و شکایت کنیم هرچه تعداد بیشتر رسیدگی جدی تر میشه

مهسا2
ساعت14:25---19 شهريور 1393
واقعا ممنون از این وبلاگ و مدیرش.منگ اعتراض دارم سعی میکنم آدرس وب رو منتشر کنم.ما پیتونیم

مونا
ساعت0:59---16 شهريور 1393
اعتراض به تاثیر معدل در کنکور
https://www.facebook.com/na.be.hazfe.konkor


احسان
ساعت7:04---4 مرداد 1393
سلام من نه مشکلی داشتم برا خوندن امتخان نهایی و نه چیزدیگه
واگر اون موقع وقت میزاشتم میتونستم کارم رو راحت تر کنم تو نمره گرفتن نهای ها
ولی به حدی خوندم که قبول شم چون اون موقع که داشتیم امتحان نهایی میدادیم مدیر حوزه امتخان نهایی یا هر شخص و مسئول دیگه ای نیومد به ما بگه بخونید وامتحان نهایی رو به شکل عالی بدید که وگر نه بدبخت می شید وآیندتون داغون میشه
کنکور به این چهت ارجحیت و اولویت داره به امتحان نهایی
که اولا سوالات در حد استاندارده و خیلی سخت و در شرایط سخت برگزار میشه و به قول معروف کارش حرفه ایه
بعدشم شرایط صحیح کردن و مراقبت و ... تو کنکور کجا و تو امتحانات نهایی کجا
بعدشم منی که امسال کنکور دادم و به لطف خدا امید دارم به رشته مورد علاقم تو یه داشگاه خوب تا چند وقت قبل کنکور به فکر کنکور و درس نبودم ولی با یه تgنگر شروع به درس خوندن کردم وبه سختی و شب بیدار موندن ها تونستم خودم به درصدای خوبی برسونم
ولی درسته که میگن تاثیر 25 درصده ولی همون 25 درصد میتونه خیلی رتبمو جابه جا کنه چون منی که معدل بین 10 و11 هست نسبت به میانگین افراد دیگه عقب ترم و یعنی زحمتام تقریبا هیچ میشه


pari
ساعت20:55---9 تير 1393
سلام..دوست...عزیز...شماالان کنکورتونودادین؟؟؟؟؟؟؟؟تصمیم کبراتون ب کجارسید؟جواب گرفتین؟؟؟؟
من داوطلب کنکور94هستم..امتحانات نهاییمونم تموم شد ولی واسه ماهم تاثیرمستقیم بودکه.....
لطفا منم در جریان بذار


زود باشید تا دیر نشده بریییییییید
ساعت18:17---21 آذر 1392
سلام دوستان اونایی که اعتراض دارن میتونن برن به این لینک

http://rouhani.ir/contactus.php

واعتراض خودشونو به گوش رییس جمهور برسونن

تورو خدا برید


یه معترض
ساعت18:15---21 آذر 1392
سلام دوستان اونایی که اعتراض دارن میتونن برن به این لینک
http://rouhani.ir/contactus.php
واعتراض خودشونو به گوش رییس جمهور برسونن
تورو خدا برید


مهسا
ساعت19:22---20 آذر 1392
اقا من خودم شاهد تقلب تو امتحان بودم و عمرا اجازه نمیدم که بیان حق منو بخورن این قانون باید لغو بشه

فائزه
ساعت1:50---18 آذر 1392
http://yeswecan.blogfa.com به این بلاگ حتما سر بزنید.کمپین اعتراض به تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی

تبسم
ساعت1:13---8 آذر 1392
چند بار امد..هنگ کردم بخدا

تبسم
ساعت1:13---8 آذر 1392
vرسما بیچار شدم ...من معدلم 9/98...برم بمیرم بهتره

تبسم
ساعت1:13---8 آذر 1392
vرسما بیچار شدم ...من معدلم 9/98...برم بمیرم بهتره

تبسم
ساعت1:12---8 آذر 1392
vرسما بیچار شدم ...من معدلم 9/98...برم بمیرم بهتره

مهسا
ساعت12:07---6 شهريور 1392
واقعا که این قانون ظالمانه س و باید عوض بشه.

موافقم
پاسخ:عوض میشه و ما میتونیم عوضش کنیم.


محمد
ساعت22:01---5 شهريور 1392
با تاثیر مستقیم هم میشه کنار آمد اما،با این که اقرادی که معدل کمی دارند حق شرکت در آزمون برای رشته های مثل پزشکی ندارند واقعا ظالمانه است بودند افرادی که معدل 10 داشتند ولی در کنکور بهترین رشته ودر بهترین شهر قبول شده اند
پاسخ: من خودم معدلم بنا به دلیلی که گفتم ،10 شد.منی که از همین تابستون 92 دارم واسه کنکور93 میخونم و دارنم تلاشم رو میکنم .با شنیدن این خبر واقعا دیوانه شدم. ایشالا همه ی کنکوری های عزیز ،اینجا جمع شن تایه طومار اعتراضی ،واسه مسوولین بفرستیم مطمئن هستیم که میتونیم قانون رو به حالت اولش برگردونیم


ebi
ساعت22:57---4 شهريور 1392
بابااین یعنه چه؟؟؟بخداگریم گرفت وقتی این خبرروشنیدم.منی که باهزارجون دل واسه 93دارم میخونم.باوضع کمبودمالیم رفتم کتاب وآزمون واین چیزاخریدم.انگیزم رفت.منی که معدلم کمه.اتفاق پشت اتفاق.باعث شدنمراتم بدبشه بامعدل12/48روانه بشم.ای خداجون برس به حال وروزمون.
پاسخ: دوستای عزیز کنکوری هر جا که میرین این وبو تبلیغ کنید ،ما میتونیم این قانون ظالمانه رو به حالت قبلیش برگردونیم. باید تعداد کسایی که تو طومار اعتراضمون هستن خیلی زیاد باشه تاکه مسوولین توجه کنن


...
ساعت22:09---4 شهريور 1392
دوست عزیز معدلت چنده؟منم معدلم کمه15 منم ناراحتم
پاسخ: 10:(( دندون درد داشتم کل امتحاناتو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اعتراض ب قانون تاثیر 25درصدی در کنکور و آدرس tasmimekobra.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.